Alla inlägg den 2 augusti 2017

Av Kläd Simmaren - 2 augusti 2017 19:15

Tänk dig att du går in i en klädbutik och kollar runt,

möter en personal som frågar om du vill ha nån hjälp

och du säger att du kollar efter kläder - som du kan simma med.


Det har jag gjort och fått lite olika reaktioner på min förfrågan,

hur ofta är det folk går på stan och frågar efter kläder för bad

och klädsim typ......


Intressant ändå att se vad man får för reaktioner på detta.

vissa är helt neutral och fokuserar på sitt, andra är mer

engagerade och vill hjälpa att hitta det rätta plagget.

På ett ställe testade jag en massa tröjor, en var bara hård

och besvärlig....vill ju  ha mjukt och skönt....


Vissa säljare gillar verkligen mina tokiga ideér och tycker det låter kul 

att jag ska bada med kläderna på, dock är det vissa som föreslaget 

sportbutikernas löpartights eftersom det inte är bomull men jag har

sagt att det är just bomull jag vill ha. Så man fick nästan övertala dom lite.


Jag har nu köpt 2 tshirts, en svart, en vit att bada med,

sen köpte jag en långärmad tshirt, vit. Däremot köpte jag

2 tröjor en lite tjockare som var lite för tjock för bad nästan

men en tunn som var riktigt skön faktiskt, ska nog lägga ut bilder sen.


O så har jag både löpartights sen tidigare, tyg-tights och ett

par lite tjockare tights i tyg om man vill ha nått mellanting.


Tror jag har 3 par badskor just nu också, joggingar och 2 lite enklare

som inte har lika stor flytförmåga......hoppas man hittar en tjej snart

som också gillar mina galna ideér, trevligare om man är 2 om det.



Men varför ska man nu bada med kläderna på?

Kan man inte lika gärna bada med badkläder?


 



Jag tycker om att bada - med kläderna på, och jag tycker

det är självklart man måste prova det så man vet hur det känns.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards