Alla inlägg under juli 2017

Av Kläd Simmaren - 31 juli 2017 10:15

Drar snart till stranden....eller bryggan, tror det får bli lite klädbad

idag också, e ju kul o klädbada också, synd man får klädbada själv hela tiden.


Men nu har man nästan blivit van att bada med kläderna på också,

från början känns de konstigt, men sen blir man mer van att ha kläderna

på i vattnet än att bara ha badkläder....det är ju det man vill också.


Testa ni också vetja, klädbad är kul o en bra erfarenhet också. :)

Av Kläd Simmaren - 4 juli 2017 21:26

Köpte ett par vita leggings, o tog ett vitt linne.

Trevligt att ha som badkläder.


Dock typ 16 grader i vattnet, men med vinden så 

var det desto kallare i luften....så vattnet var faktiskt skönt.


:)

Av Kläd Simmaren - 4 juli 2017 11:29

Det är en trist sommar nu, småkallt, vi som vågar vi kan nog

ta oss ett dopp men inget superbadväder ändå ute, men jag

trotsar detta och badar ändå, 18 grader i vattnet är tillräckligt

i den sjö jag badar i, lite mindre och snabbuppvärmd.


Självklart badar jag med kläderna på då jag är som jag är.

Men det är kul det finns dom som vågar trotsa normen.

Varför använda baddräkt då man kan plumsa i med kläderna på?


Köpte igår ett par leggings, svarta, perfekta och lätta för bad,

och så en långärmad tunn tröja, väldigt mjuk också, det är nu mina

oficiella badkläder.


Har en hemsida också http://www.kladsim.se som jag ska försöka vidareutveckla

i höst då jag studerar på folkhögskola, det ska bli trevligt.

Av Kläd Simmaren - 4 juli 2017 08:15

Men jag har badat iallafall, igår köpte jag ett par

leggings och en tunn långärmad tröja att plaska med iallafall.


Helt perfekta - badkläder. :)


Välkommen till min badblogg förresten,

här kommer jag skriva om bad och simning.

Dock med stort fokus på mer påklätt än avklätt bad.





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards